Recenze na pánské triko firmy Scutumwear

08.02.2018

Spodní část oblečení - tričko s dlouhým rukávem od firmy SCUTUMWEAR.

Do rukou se mi dostalo na odzkoušení a sepsání recenze, triko s dlouhým rukávem od českého výrobce firmy Scutumwear.
Jedná se o díl oblečení sloužící jako první vrstva, která odvádí od těla  vámi vytvořenou vlhkost a zajišťuje tak pocit komfortu tepla a sucha. Aby triko opravdu fungovalo bylo mi doporučeno koupit si o číslo menší velikost, než nosím běžně. A jelikož si kupuji trika i košile velikosti  L, zvolil jsem tričko Scutum o velikosti M. Triko jsem tak měl po  navléknutí na sebe doslova přisáté na kůži a tím měla být zaručena  funkčnost. No a kde ho nejlépe otestovat, než v drsných podmínkách země  jako je Patagonie na rozhranní dvou států (Chile a Argentina). Zde jsem  měl ty nej podmínky k testování, jelikož na tomto území fouká studený  vítr, víří všude písek a treky jsou náročné.
Triko jsem měl na sobě nepřetržitě 3,5 dne při náročných výstupech na  dvou trecích v Torres del Paine a jednom treku na horu Fitz Roy. Po 3,5 dnech nošení jsem ho musel sundat, ne kvůli tomu, že by  nefungovalo, ale kvůli zápachu.
A nyní k samotnému výrobku.
Zpracování trika se mi moc líbilo. Nikde mě netlačil žádný šev a vůbec mi  nevadilo ho mít na sobě jako svoji druhou kůži. Jeho funkčnost v  odvodu potu od těla a zachování pocitu tepla, byla na skvělé úrovni,  zvláště pak v kombinaci s tričkem ICebreaker, které jsem používal jako  horní vrstvu. Po celou dobu šlapání na ty největší treky v Patagonii  jsem se cítil OK. Funkčnost trika jako první vrstvy mého oblečení mohu tedy pochválit.
To byla pozitiva, nyní k negativům.
Negativum je právě zápach ve srovnání s oblečením z přírodních vláken. Triko je ze syntetických vláken, takže je  potřeba s tím počítat. Ve srovnání s přírodním vláknem (Merino) např. od firmy  Icebreaker nebo Devold, vydrží tričko nesmrdět 2 až 3 dny při náročných podmínkách. U trika Icebreaker mám vyzkoušeno, že vydží při náročných  podmínkách bez zápachu cca 15-20 dní. Dalším negativem je žmolkovitost. Po třech a půl dne je žmolkovitost  celkem znatelná.
Pokud ale porovnám triko od firmy Scutum s jinými značkami ze syntetických vláken, Scutum je pro mě co se týká funkčnosti a možná i zápachu lepším hráčem na poli než ostatní.

Složení, vlastnosti a cena uváděná na stránkách výrobce:

Složení materiálu:

Tělo:
92 % polyamid supplex, 8 % lycra

Boční panely:
92% polyester, 2 % polyamid, 6 %

Vlastnosti:
-komfort
-antimicrobiální ochrana s ionty stříbra
-panely pro regulaci tělesné teploty při zátěži
-ploché švy
-kompresní střih
-rychleschnoucí materiál
-hybridní střih
-prodloužený střih, který zabraňuje vyhrnování

Cena: 1.550,-Kč 

https://scutumwear.cz/produkty/panske/


© 2017 Vilíkův cestovatelský deník. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky